2 czerwca miałam przyjemność uczestniczyć we wrocławskiej imprezie Art Around połączonej z IV już edycją Pimp up. Wydarzenie to było podzielone na 2 części. W południe wszyscy "wyznawcy mody" mogli brać udział w targach modowych, które odbywały się w Mleczarni przy ulicy Włodkowica (zdjęcia z tej części w następnym poście), na wieczór z kolei zaplanowana była Gala przy Hotelu Puro. Nie będę zasypywać was masą kiepskich zdjęć dlatego też tutaj możecie znaleźć fotorelację z wydarzenia: TUTAJ , TUTAJ, i TUTAJ. Największe wrażenie wywarły na mnie (i chyba nie tylko na mnie!) pokazy Sebastiana Kubiaka oraz Riny Cossack TUTAJ. Ważnym punktem Gali był też oczywiście moment ogłoszenia wyników konkursu Best Street Wear, w którym brałam udział (tu album konkursowy TUTAJ). Udało mi się zdobyć jedno z 2 wyróżnień z czego jestem meeeega szczęśliwa! 1 miejsce 100% zasłużone:) Relacje z wydarzenia oraz ogłoszenie wyników przez jury możecie zobaczyć w relacji wrocławskiej vlogerki Radzkiej, którą udostępniłam na moim profilu FB TUTAJ . Wygrałam m.in. buty z kolekcji AW12 Scholl Fashion (śliczne czarne botki, pojawią się w którymś z następnych postów), bon do Deichmann, zestaw kosmetyków Farmona, torbę od Filcowni i biżuterię. Na jednym ze zdjęć poniżej możecie zobaczyć mnie z Anastazję Jaworską, manager marki Scholl.










zdjęcie: Maciej Gajdur WroStreetFashion


zdjęcia : Aleksandra Malczewska

zdjęcie z: http://catstyle.com.pl/http:/catstyle.com.pl/art-wroclove/

spódnica (sukienka - H&M
bluzka - sh
buty, bransoletka żółta - H&M 
torebka - Mohito
bransoletka warkocz - MyLittleAngels
kurtka - H&M
pasek - New Look
kołnierzyk - Romwe